Frequently Asked Questions
Wszystkie Wasze pytania w jednym miejscu
Zamówienia wysyłane są zależnie od stanu magazynowego. Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych. Po skompletowaniu zamówienia i wysłaniu paczki dostawa zazwyczaj następuje następnego dnia roboczego.
O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy wysyłając powiadomienia na wskazany adres e-mail.
Istnieje taka możliwość, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana. W celu wprowadzenia zmian bardzo prosimy o kontakt telefoniczny pod numer +48 508 440 647 lub wiadomość mailową na zamowienia@justpaul.pl.
Tak, będąc w każdym zakątku świata można zamówić u nas swój wymarzony produkt. Czas realizacji jest wtedy nieco wydłużony ze względu na przygotowanie dokumentacji,
na terenie Unii Europejskiej – do 14 dni roboczych,
poza granicami Unii Europejskiej – do 21 dni roboczych.
Jedynie towar zakupiony online podlega zwrotowi. Zwracany towar nie może posiadać znaków użytkowania.
Zwrotu można dokonać w Ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Prosimy wypełnić formularz, który został dołączony do zamówienia wraz z paragonem i odesłać* go ze zwracanym towarem na adres:
JUST PAUL
Ul. Szaserów 38 lok. 4
04-306 Warszawa
*Koszty wysyłki ponosi Klient.
Klient jest uprawniony do dokonania wymiany zakupionego towaru na inny towar w tej samej cenie lub wyższej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Wymiany można dokonać wysyłając* produkt na adres:
JUST PAUL
Ul. Szaserów 38 lok.4
04-306 Warszawa
Na formularzu zwrotu prosimy o umieszczenie adnotacji zawierającej informację na jaki model i rozmiar wymiana ma być zrealizowana. W przypadku różnicy w cenie pomiędzy towarem wymienianym, a tym na który ma nastąpić wymiana, klient będzie zobowiązany do dopłaty różnicy w cenie.
*Koszty wysyłki ponosi klient.
Prosimy wypełnić formularz reklamacyjny i dołączyć go do reklamowanego towaru. Reklamację należy odesłać we własnym zakresie na adres naszego magazynu:
JUST PAUL
Ul. Szaserów 38 lok.4
04-306 Warszawa
Podstawą do złożenia reklamacji jest dowód zakupu – paragon, potwierdzenie płatności kartą, wyciąg z konta bankowego, nr zamówienia. Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O decyzji reklamacji informujemy telefonicznie.
Osoby zapisane do Newsletter’a są informowane o nowościach i akcjach rabatowych w pierwszej kolejności. Warto dodać, że niektóre z akcji rabatowych są przeznaczone wyłącznie dla subskrybentów.
W naszym sklepie mają Państwo możliwość zakupu produktów szytych na miarę. Sukienki mogą być wykonane z tkaniny z bieżącej kolekcji dostępnej na stronie online. Istnieje również możliwość uszycia produktu w innej długości, szerokości niż standardowe.
W celu uszycia zamówienia specjalnego prosimy o bezpośredni kontakt z naszą obsługą klienta: zamowienia@justpaul.pl. Zlecenia indywidualne nie podlegają wymianom ani zwrotom.
*Usługa dokonywania zmian w modelu jest dodatkowo płatna. Klientka zostanie poinformowana o kosztach przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
Suknie wieczorowe nie są dostępne w regularnej sprzedaży. Są to projekty szyte na indywidualne zamówienie w naszym atelier Just Paul Prive. W celu realizacji zamówienia szytego na miarę wymagana jest przynajmniej jedna obecność na spotkaniu w naszej pracowni w Warszawie, w której dysponujemy szerokim asortymentem materiałów i modeli. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 3 tyg.
W celu omówienia szczegółów i zaplanowania spotkania w Just Paul Prive prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 606 306 705 lub mailowo na zamowienia@justpaul.pl
Pojedyncze projekty linii Just Paul Prive są dostępne w butiku stacjonarnym Just Paul przy ul. Mokotowskiej 61 w Warszawie.